17 Temmuz 2013

Kızına tecavüz ettiği iddiası

Güncelleme : 16 Temmuz 2013 16:51

Kızına tecavüz ettiği iddiası
Balıkesir'in Edremit İlçesi'ne bağlı Akçay Beldesi'nde, kızı 17 yaşındaki B.A.'ya, iki yıldır tecavüz ettiği ileri sürülen 47 yaşındaki K.A.,Aydın'ın Didim İlçesi'nde yakalanıp tutuklandı.
İki yıldır babası K.A.'nın tecavüzüne uğradığını iddia eden B.A., durumu bir süre önce annesine anlattı. Ancak, annesinin kendisine inanmaması üzerine B.A., bu defa da komşularından yardım istedi. Ancak genç kız onları da inandıramadı. Bunun üzerine B.A., birlikte tatile geldikleri Aydın'ın Didim İlçesi'ndeki otel odasında babasının tekrar kendisiyle birlikte olmasını gizlice görüntüleyip, bir internet kafeden komşusuna gönderdi. Görüntüleri izleyince şoke olan komşusu, Edremit İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne gidip, durumu bildirdi. Edremit Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, Didim İlçe Emniyet Müdürlüğü ile irtibata geçti. Didim Emniyet Müdürlüğü ekipleri, kaldıkları otele geçen pazar günü operasyon düzenleyerek B.A.'yı kurtarıp, babası K.A.'yı gözaltına aldı.
ANNESİNE TESLİM EDİLECEK
Polisteki işlemlerinin ardından dün adliyeye sevk edilen K.A., tutuklanıp, Söke Cezaevi'ne gönderildi. B.A.'nın ise annesine teslim edileceği öğrenildi. 

Hiç yorum yok: