20 Temmuz 2013

83 Yaşında Cinsel Tacizden Yargılanıyor

Çorum'da 13 yaşındaki kıza cinsel tacizde bulunduğu gerekçesiyle tutuksuz yargılanan 83 yaşındaki S.B., "Taciz etmedim. Yanımdan geçerken dizim dokundu" dedi.

83 Yaşında Cinsel Tacizden Yargılanıyor

18 Temmuz 2013

Gazi Caddesi'nden evine gitmek için halk otobüsüne binen M.A, boş olan koltuklara oturdu. Bu sırada 83 yaşındaki S.B., M.A'ya, "Bana yer verin" diyerek yanına yerleşti. 

Otobüs hareket ettikten bir süre sonra S.B., iddiaya göre M.A’nın bacaklarını okşamaya başladı ve parmaklarıyla küçük kızın vücuduna dokundu. M.A., ağlayarak evine gitti ve halk otobüsünde başına gelenleri annesine anlattı. 
En yakın karakola giderek şikayetçi oldu. Polis güvenlik kamerasından S.B.'yi tespit ederek yakaladı. 

KISA SÜRELİ SÜRTÜŞME YAŞANDI

Çorum 2'nci Ağır Ceza Mahkemesinde cinsel taciz suçundan tutuksuz yargılanan S.B., ilk kez hakim karşısına çıktı. Suçlamaları kabul etmeyen S.B., "Ben daha önce bu kızı hiç görmedim. O gün cam tarafında yanımda bir bayan oturuyordu. Durakta inmek için müsaade istedi. Ona yol vermek için ayağa kalktığımda kısa süreli sürtüşme yaşandı ve dizim değdi. Ben ellerimle hiçbir şey yapmadım" dedi.

M.A ve yakınları S.B.'den şikayetçi olduğunu belirtirken, mahkeme heyeti eksiklerin tamamlanması için duruşmayı ileri bir tarihe erteledi.


haber365'ten

Hiç yorum yok: