9 Temmuz 2013

'Tecavüze Uğradım Kurtarın' Dedi Sonra Vazgeçti

Adana'da 'tecavüze uğradım kurtarın' diyen kadın karakolda şikayetinden vazgeçti.

09 Temmuz 2013 
Adana'da 28 yaşındaki H.Ü., birlikte yaşadığı 62 yaşındaki S.Ü.'nün kendine tecavüz ettiğini ileri sürerek polisten yardım istedi. Evde çıplak halde bulunan kadın giydirilip götürüldüğü hastane çıkışında ise şikayetinden vazgeçti.

Olay, dün gece merkez Seyhan İlçesi'nin Mirzaçelebi Mahallesi'nde meydana geldi. Polisin 155 ihbar hattını arayan bir kadın, ağlayarak "Tecavüze uğradım, ne olur beni kurtarın" diyerek yardım isteyip adresini verdi. Sağlık ekipleriyle birlikte verilen adrese giden polis, genç kadını çıplak ve yarı baygın halde, başında da S.Ü.'yü sigara içerken buldu. Burnundan kan gelen H.Ü., yapılan ilk müdahalenin ardından üzeri giydirilip,Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi'ne götürüldü. Genç kadına tecavüz ettiği ileri sürülen S.Ü. de gözaltına alındı.

ŞİKAYETİNDEN VAZGEÇTİ

Ekip aracına bindirilerek polis merkezine götürülen S.Ü., "Biz birlikte yaşıyoruz. Tecavüz etmedim. Normal ilişkiye girdik" diye kendini savundu. Hastanede yapılan görüşmede ise genç kadın 1 yıldır birlikte yaşadığı S.Ü.'nün kendisine tecavüz ettiğini ileri sürdü. Bir süre hastanede kontrol altında tutulan genç kadın, kendi isteği ile hastaneden ayrıldı. H.Ü., götürüldüğü Dağlıoğlu Polis Merkezi Amirliği'ndeki ifadesinde S.Ü.'den şikayetçi olmadığını söyledi. S.Ü. de ifadesinin ardından serbest bırakıldı.

Hiç yorum yok: